Winzerblut
S2, E1: Alexandra Springer, the junior head of a renowned vineyard, is found stabbed in the vineyards at night. Her father Claus, brother Andre, and fiancé Julian are left in shock. Investigator Kelting assigns AC and Kilian's substitute Robin to the case. Their investigation uncovers a mysterious stranger who had a fierce argument with Alexandra shortly before her murder. As the detectives delve deeper, secrets and hidden motives begin to surface, challenging family bonds and revealing unexpected truths.