S10, E10: Betty faces a mountain of debt and decides to lend a hand at a friend's hot dog stand to earn some extra cash. However, Dr. Walden is suspicious; something doesn't add up. Meanwhile, Rike steps in as a spontaneous babysitter for Lina, the daughter of her newfound friend Anne. The intertwining lives of these characters bring unexpected challenges and revelations, leading to a journey of friendship, trust, and self-discovery amid personal struggles.