S10, E13: Rike is devastated and heartbroken as the youth welfare office has found a long-term foster placement for Luis. She has grown deeply attached to him and is unwilling to let him go. Determined to change fate, Rike makes a decision that will alter everything. Meanwhile, Betty receives support from insolvent administrator Lennard Brock, bringing an unexpected twist to her situation.