Wut
S5, E2: Bailiff Michelle Listing mysteriously dies at the wheel of her car, right in front of her neighbors. Poisoning seems to be the cause. The investigation points to Emil Franke, a debtor recently evicted by Michelle, but the question remains as to how he acquired such a rare poison. With Torsten as their new boss, Koko and the rookie team must adapt to new leadership as they delve deeper into this perplexing case.