Mountain Medic Zerreißprobe
S17, E7: Forester Kim Sattler is injured in a tragic accident while working in the woods, and as Dr. Martin Gruber treats her injuries, he learns that Kim frequently suffers from muscle cramps. With a colleague killed in the accident and Kim being held responsible, Martin strives to ease the heavy burden of blame weighing on her while investigating the root causes of her symptoms. His goal is to help clear her name and find a proper diagnosis that explains both her physical condition and the accident’s circumstances.