Dancing Pina
A visually intense and emotional journey into the world of modern dance and beyond. Dancer and choreographer Pina Bausch was one of the most important contributors to the modern Tanztheater in the 20th century. Dancing Pina celebrates the art of the legendary dancer and the people who interpret her work today.