Seducidos por el Deseo
Forensic scientist Lisa is obsessed with the beauty of the human body, and believes that physical love heals, gives relief from the burden of trauma and problems. Therefore, she leads an extremely free lifestyle and quite often enters into casual relationships for one night. But one day on the sectional table in front of Lisa is the body of a girl with whom she spent the night the night before. A photograph of an unknown man is printed on the body of the victim.