Das Böse Wohnt Nebenan
Constance lives a solitary life. One night, her neighbour Amine calls in a panic: his wife had slipped, had a bad fall and died. Constance helps him out. Then, one morning, an anonymous letter arrives. Someone in the building had seen everything and demands a ransom. The blackmail begins.