GDR Experimental: REALFilm
REALFIm is Lutz Dammbeck's radical reflection on film and filmmaking – an experiment that takes place in real time and with the direct involvement of the audience. In a performative experimental set-up, Dammbeck deconstructs the classic elements of the medium in order to “purify” them of ideological and commercial influences.