Hands of a Mother
A family reunion on a boat becomes a turning point in the life of 39-year-old engineer Markus, when he recalls for the first time what his mother did to him when he was a little boy. Soon, Markus and his wife Monika have to face an ugly truth of the kind you wouldn’t think a mother capable of.