Erased, Ascent of the Invisible
In 2014, on a wall in the city of Beirut the artist discovers the image of a face under layers of hundreds of torn posters. With a pencil sets to heal the rest of the face, restoring its missing traits. Armed with this image, the artist begins his journey through Beirut. Yet he faces a city striving by all possible means to erase those traces beyond recovery, to a point of no return.