Fatal Plan
Virologist Liv wakes up terrified in an unfamiliar, locked room. Her partner, bioinformatician Lex, lies beside her and is gravely injured. As the door creaks open, their neighbor Kurt Veith appears and delivers some chilling news: terrorists have used biological weapons in an attack on the city.