General Hadik
In a time of darkness and chaos, with the brutal and militant Prussia raining war upon the peaceful and tranquil Austria, Queen Maria Theresa entrusts her Hungarian general, András Hadik and his fearless Hussars with a mission of great importance: to capture the city of Berlin, the heart of the Prussian empire, and to strike a blow against her enemy, the mighty Frederick the Great.