Gerry Lopez: The More Things Change
When Gerry Lopez first surfed Uluwatu in 1974, the fabled Balinese wave was magical, empty and pristine. Gerry returned to Uluwatu 40 years later to find it bustling, developed and profoundly changed. After a week of surfing and yoga, however, Gerry tapped into a spirit of place that continues to endure. Supporting Project Clean Uluwatu.