Haunted Hellcats
Ditzy college student Cindy inherits the Old Dracovich Mansion and gets more than she bargained for! After suffering a horrendous death, Lady Dracovich stills haunts the house from beyond the grave as she plots to bring the dark forces of evil to rule the Earth and regain her home. But first, she must satisfy her age-old lustful ways by possessing and controlling Cindy to do as she wishes.