Inga Lindström - Sag einfach ja
Linda opens a bridal shop in her hometown, hoping to be closer to her grandmother Emma, much to the annoyance of her boyfriend Paul, who still lives in Malmö. In town, Linda reconnects with Marie, a charming young woman who is now dating Tomas, Linda's former childhood sweetheart and a local doctor. Plagued by persistent headaches, Linda seeks help from Dr. Agneta. This touching story explores themes of nostalgia, love, and the pursuit of one’s dreams amidst personal and romantic challenges. As Linda navigates her new life, she must reconcile her past with her future aspirations, testing her relationships and her resolve.