Joana Mallwitz – Momentum
Joana Mallwitz is a conductor. A profession that many still describe as a male domain. Discovered early on as an exceptional talent, she was the youngest general music director in Europe before becoming chief conductor of the Konzerthausorchester Berlin in August 2023. The film accompanies her on her way there for two years.