Adolescentes
Emma and Anaïs are best friends and yet everything in their lives seems to make them opposites, from their social background to their personalities. From the age of 13 to 18, Adolescence follows the two teenagers during the years in which radical transformations and first time experiences punctuate daily life. Through their personal stories, the film offers a rare portrayal of France and its recent history.