Kept Husbands
After rescuing two workers during a steel mill accident, Dick Brunton (Joel McCrea) is invited to the home of his boss, Arthur Parker (Robert McWade), as a show of thanks. There, Parker's daughter, Dot (Dorothy Mackaill), takes a liking to him and sets out to win him over. Dick and Dot marry, and he receives a promotion, thanks to Dot's pleading with her father. Soon, though, Dot becomes preoccupied with her social life, giving little attention to Dick, who begins to doubt her fidelity.