Lena Lorenz - Mutterliebe
Petra Hoffmann, in her early 50s, is pregnant again, but not with her own child. She's acting as a surrogate and is carrying her future grandchild, the son of her daughter, Kim Seidler, and Kim's husband, Mathias. Midwife Lena Lorenz has been assisting both mother and daughter throughout the journey. Although the pregnancy has been smooth so far, the family's delicate balance is threatened just before the birth. As tensions rise, they must navigate a deeply personal and emotional challenge, questioning their roles within the family and the nature of parenthood and legacy.