Look Who's Back
Look Who's Back is a 2015 German satirical comedy film directed by David Wnendt, based on the bestselling satirical novel of the same name about Adolf Hitler by Timur Vermes. The film features unscripted vignettes of Oliver Masucci as Hitler interacting with ordinary Germans while in character, interspersed with scripted storyline sequences.