Mister Twister on Stage
Teacher ("Mees") Kees and his class must perform a play on stage in a nearby elderly-home. Instead of performing the original play written by the headmistress, they decide to improvise, helped by some of the inhabitants of the elderly home, who enjoy the energy that the youth bring to their home. In the meantime, both Kees and his pupils must face exams.