"Never Again!"
"Never again!.. and again... and again": a dialogue about the Middle East conflict in comic form is the result of a collaboration between the two comic book legends Joe Sacco and Art Spiegelman. Two characters talk in the ruins of Gaza, looking back on 7 October and Netanyahu's disproportionate reaction.