Otto Baxter: Not a F...ing Horror Story
Filmmaker Otto Baxter, a 35-year-old man with Down's Syndrome, offers up a glimpse behind the camera as he directs 'The Puppet Asylum', a horror musical loosely-influenced by his own life.