Robin
The film was shot on the "Kölnberg" high-rise complex in Cologne-Meschenich, which is considered a social hotspot. Hanno Olderdissens's graduation film from the International Film School Cologne was awarded more than ten prizes internationally. Robin is eight when his mother Sabine becomes pregnant again.