Suffocation
The Gaîté lyrique in Paris has been decked out in black to welcome brutal death metal band Suffocation for an evening of extreme music. Now fronted by lead singer of Disgorge Ricky Myers, the band mix tracks from their new opus with classics such as ‘Liege of Inveracity’ and ‘Pierced from Within’.