The Misplaced World
By pure coincidence, a photograph found on the internet by chance of a renowned American opera singer, Caterina Fabiani, throws the lives of Paul Kromberger and his daughter Sophie into complete chaos. Paul, well advanced in his years, appears to recognize the image as that of his deceased wife Evelyn, Sophie's mother. Unable to convince her controlling and stubborn to a fault father otherwise, Sophie sets off for New York to seek out this mysterious stranger.