The Phantom Creeps
The Phantom Creeps is a 1939 12-chapter science fiction horror serial starring Bela Lugosi as mad scientist Doctor Zorka, who attempts to rule the world by creating various elaborate inventions. In dramatic fashion, foreign agents and G-Men try to seize the inventions for themselves. It is the 112th serial released by Universal Pictures and the 44th to have sound. It was adapted in DC's Movie Comics#6 with cover date September–October 1939, the final issue of that title.