The Terror of Doctor Mabuse
The Testament of Dr. Mabuse is a 1962 German film directed by Werner Klingler. It was the fourth part of the Dr. Mabuse series from the 1960s and was a remake of the 1933 Fritz Lang film The Testament of Dr. Mabuse.