To My Star 2
Kang Seo Joon (Son Woo Hyeon), a fallen top actor battling depression, finds unexpected love with Han Ji Woo (Kim Kang Min), a young chef with a different life perspective. Their relationship blossoms despite their differences, offering hope and support to each other. However, their happiness is suddenly shattered when Han Ji Woo mysteriously disappears, leaving only a brief note behind. Seo Joon is left wondering about the sudden abandonment and whether their relationship can survive this unexpected separation. This 2022 South Korean movie, directed by Hwang Da Seul, explores the complexities of love, trust, and forgiveness.