I'm the Father
Marco (Sebastian Blomberg) is an overworked architect who is just about to finish a project he believes will make his name in the architectural world. But Marco's success comes at a price. His relationship with his wife, Melanie (Maria Schrader), and son is suffering. Melanie is fed up with Marco's refusal to pay more attention to his family and files for divorce. Shocked by their departure, Marco must reassess his lifestyle if he wants to win back his family.