Amazing Dinoworld
The latest research and new discoveries of dinosaur fossils are completely changing what is known about what the creatures looked like, but also how they lived, fought and died.
The Feather Revolution
The latest research indicates that feathered dinosaurs were more widespread and varied than previously thought, that they incubated their eggs and engaged in parenting.
The World of Sea Monsters
Research has made headway into the world of a gigantic "dragon" that dominated the oceans of 60 million years ago.