Anton
Flower Indians
Theme: Fantasy. Anton rides into the forest and has exciting adventures with bison's, feathered Indians and dancing teapots.
Hobbyhorse
Theme: Attachment. Anton insists that his hobbyhorse be treated as a member of the family with equal rights.
Anton goes fishing in the river and finds himself in competition with a cat that also likes fish.
Anton plays Indian and makes smoke signals. The forest catches fire and Anton runs away "forever".