Battle Disc
Horrible Golden Family
After their first battle together, Blaze and Ken get transported into the Golden family's spaceship.
Blaze and Ken fall from the spaceship, but thanks to the ice warrior are rescued.
Our heroes travel deep into the Fire Lands while searching for Little Fire Beast.