Bibliothek der Sachgeschichten
Bibliothek der Sachgeschichten is a long-running German news series, broadcast since 1992. In the series, Armin Maiwald presents his "Sachgeschichten" from the Sendung mit der Maus. Between the clips, he often explains the backgrounds of the production and why this particular question was asked.