Black Butterflies
Stuck in a creative rut, Adrien accepts a ghostwriting job from an aging man named Albert who wants to pen the story of his lifelong love, Solange.
Nora leaks Adrien's manuscript to his publisher; in the 1970s, Albert and Solange spend bloody summers along the French Riviera.
Carrel uncovers a damning lead in the Powell cold case; as his relationship with Nora deteriorates, Adrien becomes acquainted with Albert's friends.
Albert remembers one particularly close call and a rough patch with Solange; Adrien descends into old vices; Mathilde looks into Carrel's disappearance.
After discovering the link between Albert and Nastya, Adrien demands they finish the book, not expecting the ending to include himself.
One year later, an eyewitness account sends Adrien back to Brussels in search of the truth; Mathilde's search for Carrel comes to a close.