Bosnia & Herzegovina
A journey through Bosnia-Herzegovina, from the mountains and primary forests of the north of the country to the arid karst fields and impressive waterfalls of the south.
The barren, karstic south of the country, Herzegovina, also impresses with its natural landscapes. One of them is the Livno field. Not only is it the largest wetland in the country, it is also the largest regularly flooded karst field in the world.
Wild and unknown lies the still undiscovered natural paradise of Bosnia and Herzegovina in the heart of Europe. Rough mountains, dense forests and wild waterfalls characterise the picture of the untouched landscapes.