Bully Parade
Bullyparade was a German late night comedy sketch show which aired from 1997 to 2002 on German channel ProSieben. Michael Herbig, Rick Kavanian and Christian Tramitz were the main cast of the show. Herbig also directed, produced and mainly developed the show, while all three comedians wrote the sketches and characters.