The Wonderlandians – Miniature Modelbuilding
1,040 trains across 1,499 square meters: this series dives into the world's largest model railway with state‑of‑the‑art cameras, offering a close‑up look at a mesmerizing miniature universe -- and the model makers who bring it to life.