Desaparecidos
Inspector Sonia Ledesma starts working in the Missing Persons Group led by Santiago Abad. Sonia requested to be transferred for personal reasons: her husband disappeared four years ago.
Rodrigo and Sebas investigate the disappearance of a jewelry representative, who was last seen in a jewelry shop; Sonia and Azhar prevent the theft of a handbag.
An entire family disappears without leaving a trace, leaving their cell phones behind, the table set, and the plates half-filled with food; Sonia and Sebas investigate their environment, starting with the only family member who is not missing.
A boy goes missing while playing on his porch; the team investigates his family looking for clues.