Dilemma
Neslihan becomes hopeful, believing that she has discovered Lal’s murderer. However, the allegations made by Salih complicate the events even more.
With all eyes fixed on Neslihan, she needs to make a decision—will she invite Can, her son, on her show to face millions of viewers or not?
Neslihan inviting her son Can on her show results in an eventful broadcast. All eyes are now turned to Gizem and Tolga. With the involvement of Tolga’s father in the events, Neslihan finds herself at a crossroads again.
As Nejat interrogates Can, the trust between Neslihan and Nejat begins to crack. Unable to contain her suspicions, Neslihan goes to the farmhouse. Özge begins to suspect that Neslihan and İrfan are having an affair.
Gizem convinces Can and embarks on a search for Lal’s lost phone. Neslihan finds herself mired in İrfan’s dark world.