Funkstreife Isar 12
Funkstreife Isar 12 is a German television series about a Munich police patrol unit. The main characters are police sergeant Alois Huber, portrayed by Karl Tischlinger, and his partner, Polizeihauptwachtmeister Herbert Dambrowski, portrayed by Wilmut Borell. They drove a BMW 501 police patrol car with callsign Isar-12.