Heiter bis tödlich – Hubert und Staller
Police chiefs Hubert and Staller have set out to do their job by the book. But with regularity, they get involved in cases that are at least one size too big for them. Much to the annoyance of the ambitious station chief Girwidz, who wants to run for the office of mayor.