Catch me if you can
The Selfie Killer: Amanda Taylor
Amanda Taylor blames her father-in-law for her husband's death. In 2015, she takes revenge by murder. But that's not all, on the run, she plans to kill again.
Searching For Samantha: Israel Keys
In 2012, Samantha Koenig disappears in Anchorage, Alaska. Surveillance videos show that she was abducted by a man and the search leads the police across the USA.
In 1999, body parts of a young man appear in a lake in Scotland. The murder investigation leads to William Beggs, who has a criminal record, and he manages to escape to Amsterdam.
In 2009, eight-year-old Sandra Cantu disappears in California. After an intense search, her body is found in a suitcase in a nearby pond.
In 1985, 17-year-old Shari Smith is kidnapped from her parents' home in South Carolina. The kidnapper torments the family with calls and gives them false hope.