Kral Şakir
Şakir decides to make a movie as impressive as Hollywood movies, but gets into trouble with aliens.
Şakir and his friends are captured in a battle between vegetables and fast food.
After his TV breaks, Remzi risks a lot of danger to take advantage of a discount at a technology store.