Miffy
This animated series is based upon the stories of Dick Bruna's successful books. They tell us about the lives of the Bunny family. Miffy at school, celebrating her birthday and much more. We also meet the other charcters, such as Snuffy the Dog, Poppy Pig and Boris Bear and his girlfriend Barbara.
Miffy's friends come for her, and together they go to school. At school, she learns all kind of interesting things.