Pubertat
After Lucía’s post on social media, accusing three teenagers of being responsible for a sexual assault, all the families are forced to take a stand.
Manuela, Pol, and Steven are best friends. But something will change their relationship forever.
After what happened that summer, the big question remains: which path will the community choose?