Oil oligarchs - Putin's gang
Conquering the West
In the era of Russian President Yeltsin, the oligarchs, with their massive investments in the UK, France and Germany and their influence on the Western elites, epitomised the new Russian soft power. But there would be a changing of the guard as Putin ruthlessly installs his men at the top of the Russian energy sector.