Rent-a-Girlfriend
Kazuya Kinoshita (Ryusei Onishi), a college student, is devastated when his girlfriend Mami Nanami (Shiori Akita) suddenly leaves him. Seeking solace, he discovers a rental girlfriend app and hires Chizuru Mizuhara (Hiyori Sakurada), a beautiful and charming woman. Initially comforted by her presence, Kazuya quickly becomes critical after reading negative online reviews. Chizuru, offended by his fickleness, tries to defend herself. However, an unexpected twist of fate forces her to continue pretending to be his girlfriend. With Kazuya still pining for Mami, their relationship becomes a complex and fragile arrangement. This is a 2022 Japanese romantic comedy drama adapted from the manga "Rent-A-Girlfriend" and directed by Daisuke Yamamoto.