Souls
Flight 2205
In a car accident, 14-year-old Jacob saves his mother Hanna and numerous other injured people from drowning.
Your name?
Hanna is worried because Jacob claims he has lived before, as the pilot of the last flight 2205 in a past life.
With a heavy heart, Linn says goodbye to her mother. Jacob is treated by a youth psychologist who believes he is traumatised.
Linn is preparing for her regression. Jacob now believes himself that his supposed memories of a past life are part of a traumatic disorder.